United a fost numita agentia de PR pentru Autoritatea de Turism a Egiptului (ETA) in Romania, incepand cu luna decembrie 2013. Agentia va fi responsabila cu realizarea si implementarea planului de comunicare pe toata durata anului 2014, arata un comunicat emis de reprezentantii United. Decizia a fost luata de autoritatile egiptene in urma unui pitch intre 3 agentii de PR din Romania.
United a mai fost in trecut agentia de PR pentru ETA, in anii 2009, 2010, 2011 si 2012.
"Pentru United, castigarea acestui cont reprezinta o provocare pozitiva, avand deja o experienta de aproape 4 ani in promovarea Egiptului ca destinatie turistica in Romania. Am avut si avem o colaborare foarte reusita, nu numai la nivelul Autoritatii de Turism a Egiptului si al Ambasadei Egiptului din Romania, dar si la nivelul principalilor furnizori de servicii turistice de la noi din tara. S-a conturat o strategie care are scopul de a revitaliza apetitul turistului roman pentru Egipt. Ne bazam pe faptul ca in statiunile egiptene situatia s-a mentinut absolut normala in anii de dupa 2011, neavand loc niciun eveniment negativ determinat de schimbarile politice prin care trece tara", a declarat Dan Cirstea (Managing Director, United.Marketing Partner).