Dupa ce a lansat saptamana trecuta aplicatia Lidl Valentine’s Kiss, creata de MRM Romania si disponibila pe site-ul Lidl, pe pagina de Facebook Lidl Romania si in varianta mobile (iOS si Android), Lidl a amplasat in statiile de metrou Piata Unirii 2 si Piata Victoriei 2 din Bucuresti cate o cabina in care cuplurile isi pot scana sarutul in perioada 6-17 februarie, anunta un comunicat din partea GolinHarris. Responsabila de implementare este agentia Momentum, care s-a ocupa si de producerea cabinelor propriu-zise, au completat pentru IQads reprezentantii GolinHarris.
Varianta offline a aplicatiei a fost o idee rezultata dintr-un brainstorming, conceptul final fiind propus de Lidl. Cabinele sunt amplasate in perioada 6-17 februarie in statiile de metrou Piata Unirii 2 si Piata Victoriei 2. Fiecare cuplu care se va saruta in aceste cabine va primi doua praline de ciocolata sau o jucarie de plus.
Deschise intre orele 06:00 si 23:00, cabinele vor scana saruturi, folosind un algoritm ce descompune videoclipurile utilizatorilor in cateva cadre-cheie. Acestea sunt analizate de catre sistemul aplicatiei, intr-o prima faza fiind detectata prezenta culorii pielii, pentru a determina daca aceste cadre contin sau nu fete umane. Apoi, utilizand un detector de fete, sunt identificate chipurile indragostitilor. In cazul in care sunt detectate doua fete in cadre, iar acestea se suprapun partial, a fost detectat un sarut. Aproximativ 700 de cupluri si-au scanat deja saruturile intr-una dintre cele doua cabine Lidl.
Actiunea este o extensie offline a Lidl Kiss, o aplicatie ce se bazeaza pe tehnologia face recognition. Aplicatia este disponibila pe site-ul Lidl, pe pagina de Facebook Lidl Romania si in varianta mobile (iOS si Android). Campania Lidl Kiss este implementata in 24 de tari simultan.