Free Communication: Am inceput sa lucram la extinderea activitatii agentiei la nivel regional

Free Communication: Am inceput sa lucram la extinderea activitatii agentiei la nivel regional

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Free Communication povesteste in continuare Alexandra Dinita (General Manager).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012  
In 2013 am inregistrat o crestere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri fata de 2012.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Am urmarit cresterea productivitatii si a ratei de profitabilitate. In ultimii ani au existat presiuni mari pe bugete, care s-au reflectat in scaderea profitabilitatii. In 2013 am lucrat la structura si la parametrii interni pentru a mari eficienta si am avut rezultate foarte bune in acest sens. In acelasi timp, am inceput sa lucram la extinderea activitatii agentiei la nivel regional.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Au fost multe campanii cu rezultate foarte bune, atit pentru clientii aflati deja in portofoliul nostru, cit si pentru clientii noi. Din prima categorie mentionez campania de lansare pentru Antinevralgic Forte si Campania World Diabetes Day 2013, ambele pentru Sanofi, campania educationala “Eco Kids” pentru Panasonic, iar din cea de-a doua lansarea SEQR – cea mai avansata solutie de plata cu telefonul mobil pentru Seamless, lansarea noii game de camioane Renault Trucks pentru Volvo Romania, campaniile pentru Farmaciile Dona.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
In 2013 am cistigat Farmaciile Dona, SEQR/Seamless, Volvo Romania/Renault Trucks, Inpost, Doly Com, BOSCH. Aceste conturi se adauga clientilor existenti - Sanofi/Zentiva, Mazda, WizzAir, Panasonic, Jeremie/EIF (European Investment Fund), Credit Europe Bank, Immpuls, Anadolu Istanbul, New Look, PostMaster, Cartoon Network/Boomerang.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
In 2013 am adaugat o pozitie in cadrul departamentului intern de evenimente. Pe zona de consultanta, structura a ramas similara celei din 2012, insa anul acesta am demarat inca din ianuarie un proces amplu de recrutare, in urma caruia ne asteptam sa marim echipa cu minimum doi noi membri.

Ce invataminte din 2013 vor fi aplicate in 2014
Ne-am restructurat si ne-am adaptat, astfel incit sa putem functiona profitabil in noul context. Schimbarea paradigmei economice ne-a invatat sa fim mai flexibili, mai pretentiosi si mai performanti.

Asteptari la inceput de an
Inceputul de an arata foarte bine, portofoliul este unul consolidat, cu o pondere mare a clientilor noi. Ne vom concentra pe impunerea si pastrarea standardelor calitative. Contextul actual (de fapt noua realitate) nu mai favorizeaza un orizont de prognoza pe termen lung, ca atare singurele asteptari pe care le avem sint de la noi insine. Ne asteptam sa depasim rezultatele anului precedent, fiindca acum avem o structura mai eficienta si o echipa mai performanta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related