Renault sustine sportivii romani de la Jocurile Olimpice de Iarna, intr-o campanie semnata Publicis si THE PRACTICE

Renault sustine sportivii romani de la Jocurile Olimpice de Iarna, intr-o campanie semnata Publicis si THE PRACTICE

Renault Romania isi doreste sa popularizeze sporturile de iarna in randul publicului roman si sa educe gustul acestuia pentru competitiile destinate sezonului rece printr-o campanie creata de Publicis si THE PRACTICE. Renault, care este sponsor principal al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si sustine delegatia romana la Jocurile Olimpice de Iarna de la Soci, a condus sportivii romani catre aeroport pe data de 2 februarie si, pe perioada competitiei sportive, va oferi detalii despre intrecerile sportive in social media, arata un comunicat emis de THE PRACTICE.


Campania include o serie de vizualuri care explica in trei pasi principalele discipline olimpice de iarna de la Soci:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related