De mult nu am mai vazut un spot atat de elegant ca cel creat de Grey Londra pentru The Sunday Times. Ca sa promoveze noua directie a suplimentului Culture al publicatiei engleze, creativii de la Grey au comprimat in 50 de secunde sase momente importante din arta, filmul si muzica internationala.
Spot-ul, filmat intr-o singura dubla, prezinta cateva imagini culturale iconice (asa se si numeste, Icons), jucate cursiv de trei actori: incepe cu Ganditorul lui Rodin, ne asaza langa Forrest Gump, ne arunca in lumea publicitatii din Mad Men, ne duce in Capela Sixtina a lui Michelangelo, in conflictele violente din Reservoir Dogs si ne lasa langa baietii de la Daft Punk. Toate astea in mai putin de un minut. Priviti:
Filmat simplu, fara vreun artificiu digital, spotul trebuia sa includa initial 11 imagini iconice, insa creatorii au preferat sa nu grabeasca ritmul povestii si le-au redus la 6. Pe net a fost postat si un Making Of care arata o coordonare perfecta a actorilor si a echipei de filmare, care fac totul sa para extrem de simplu si de natural. In total au fost trase 27 de duble, insa cea de a 16-a a fost cea mai reusita: