De la Michelangelo la Forrest Gump in 50 de secunde

De la Michelangelo la Forrest Gump in 50 de secunde

De mult nu am mai vazut un spot atat de elegant ca cel creat de Grey Londra pentru The Sunday Times. Ca sa promoveze noua directie a suplimentului Culture al publicatiei engleze, creativii de la Grey au comprimat in 50 de secunde sase momente importante din arta, filmul si muzica internationala.

Spot-ul, filmat intr-o singura dubla, prezinta cateva imagini culturale iconice (asa se si numeste, Icons), jucate cursiv de trei actori: incepe cu Ganditorul lui Rodin, ne asaza langa Forrest Gump, ne arunca in lumea publicitatii din Mad Men, ne duce in Capela Sixtina a lui Michelangelo, in conflictele violente din Reservoir Dogs si ne lasa langa baietii de la Daft Punk. Toate astea in mai putin de un minut. Priviti:

Filmat simplu, fara vreun artificiu digital, spotul trebuia sa includa initial 11 imagini iconice, insa creatorii au preferat sa nu grabeasca ritmul povestii si le-au redus la 6. Pe net a fost postat si un Making Of care arata o coordonare perfecta a actorilor si a echipei de filmare, care fac totul sa para extrem de simplu si de natural. In total au fost trase 27 de duble, insa cea de a 16-a a fost cea mai reusita:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related