[UPDATE] MRM Romania a creat pentru LIDL aplicatia Lidl’s Valentine Kiss

[UPDATE] MRM Romania a creat pentru LIDL aplicatia Lidl’s Valentine Kiss

MRM Romania a creat pentru LIDL aplicatia Lidl’s Valentine Kiss care detecteaza sarutul utilizatorilor, il analizeaza si ii premiaza pe acestia cu premii speciale de Sfantul Valentin.

Consursul se desfasoara in perioada 3-14 februarie prin intermediul aplicatiei de Facebook, pe site-ul LIDL si prin intermediul aplicatiei mobile, disponibile pentru Android si iOS.

In cadrul concursului se vor acorda 100 de premii zilnice, constand intr-un ursulet de plus, iar la finalul concursului se vor acorda 3 premii mari, constand in cate o excursie dubla in Malta. Valoarea totala a premiilor oferite este de 50.000 RON.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related