Lionel Messi, noua imagine globala a campaniei Gillette – "Inner Steel"

Lionel Messi, noua imagine globala a campaniei Gillette – "Inner Steel"

Gillette a anuntat ieri, 2 februarie 2014, la Barcelona, ca Lionel “Leo” Messi este noua imagine globala pentru urmatoarea campanie internationala legata de fotbal, "Inner Steel". Gillette a devenit de asemenea partener al Fundatiei Leo Messi pentru a-i sustine misiunea, anunta un comunicat din partea Bortun Olteanu.

Gillette defineste "Inner Steel" ca fiind puterea mentala si determinarea de nezdruncinat de a castiga. Curajul de a merge mai departe si dorinta permanenta de a evolua reprezinta valorile care au stat la baza campaniei. De aceea, impreuna cu ambasadorul Messi, Gillette a lansat un parteneriat local cu jucatori de elita din intreaga lume printre care Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Germania) , “Oscar”, “Paulinho” si “Lucas” (Brazilia), “Chicharito” (Mexic), “Falcao” (Columbia), Sergio “Kun” Aguero (Argentina), Juan Arango (Venezuela), Alexis Sanchez (Chile), Shinji Kagawa (Japonia), Ki Sung-Yeung (Coreea de Sud) si Pele (Brazilia), precum si cu echipe nationale de top printre care Spania, Argentina, Brazilia, Italia, Mexic, Venezuela si Chile. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related