Dupa ce Budweiser a smuls milioane de awwwww-uri, incalzind inimile locuitorilor planetei cu prietenia dintre un pui de catel si un cal, a venit si randul Bud Light sa impresioneze. Spotul, realizat de BBDO Worlwide pentru marea noapte a Super Bowl-ului, are un singur personaj principal: Ian Rapaport. Nimic iesit din comun pana aici. Ian, un barbat obisnuit, crede ca urmeaza sa participe la un sondaj de opinie. De fapt, aventura vietii lui este pe punctul de a incepe.
Filmat cu o camera ascunsa, Ian spune un "da" hotarat in momentul in care o tipa il provoaca cu un Bud Light: daca ia sticla pe care i-o ofera, trebuie sa fie de acord cu orice urmeaza sa se intample. Si pentru ca personajul nostru (despre care realizatorii ad-ului spun ca nu este un actor) a fost probabil influentat de Jim Carrey din Yes Man, se dezlantuie o noapte nebuna, care include actrite frumoase, pe Schwarzenegger transformat in jucator de ping-pong, un concert One Republic ad-hoc si alte cateva surprize. Barbatii ca Ian pot fi incadrati cu siguranta in segmentul exploratorilor, despre care am citit in raportul de cercetare "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research.
Odata cu noul spot, tagline-ul Budweiser devine The Perfect Beer For Whatever Happens. Berea perfecta chiar si pentru o lama: