De cateva zile circula pe net un spot pentru o anumita "Learn for Life Foundation" din Australia care transmite un mesaj educational ("Stay in school") intr-un mod absolut ingrozitor. Pe principiul manualelor de religie care circula in invatamantul romanesc (daca te joci in loc sa te rogi, o sa te calce masina), spotul prezinta un grup de adolescenti care chiulesc de la scoala pentru a merge la plaja, iar cand ajung acolo sunt omorati de niste mine antipersonal ascunse in nisip. Filmuletul e foarte bine realizat, cu o imagine clara, pana intr-un punct pare o reclama la Coca-Cola. Atmosfera e lejera, muzica la fel, adolescentii sunt indragostiti. Pana cand sunt aruncati in aer. In doua zile, spotul a depasit 4 milioane de vizualizari pe YouTube. Iata-l:
Adolescenti aruncati in aer pentru un mesaj educational
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: