Heineken continua odiseea barbatilor legendari

Heineken continua odiseea barbatilor legendari

In lumea Heineken, sufletul petrecerii vine sub forma unui barbat priceput la karate, ca in primul spot al campaniei “Legends”, The Entrance, care are pregatit cate un truc pentru fiecare persoana pe care o intalneste. Ultimul spot din serie aduce in atentia intregii lumi nu doar un un aventurier pierdut in India spotului Voyage sau un cuceritor din China spotului The Date, ci 20 de barbati obisnuiti, dar care impreuna reusesc sa dea o tura legendara pe un vas de croaziera.

The Odyssey este cel mai recent spot din platforma globala Legends, la care Heineken, impreuna cu Wieden & Kennedy, construieste din 2011. Ingredientele nu s-au schimbat foarte mult de la The Entrance incoace: atmosfera este in continuare una relaxata si care te face sa vrei sa mergi la o petrecere, muzica te face in continuare sa bati din picioare sau sa (aproape) dansezi pe scaun, cadrele se deruleaza tot in ritm alert, iar multimea este, bineinteles, fascinata de eroul spotului. Care continua sa fie legendar. Diferenta este ca trasaturile acestuia se schimba cu fiecare cut, personajul principal fiind construit din nici mai mult, nici mai putin de 20 de barbati obisnuiti. Internetul spune ca cei 20 nu sunt actori; miscarile unora dintre ei ma fac sa cred totusi ca sunt macar cascadori amatori. Ideea, spun cei de la Heineken, este sa demonstreze ca fiecare barbat are cate un talent care, odata impartasit cu lumea intreaga, devine legendar. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related