La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Eye Conexiuni povesteste in continuare Iulia Suteu (Managing Director).
Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Din punct de vedere al cifrei de afaceri a fost un an destul de bun, cu o crestere de circa 10%. Cu toate acestea 2013 mi s-a parut insa un an greu si imprevizibil.
Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Cu toate ca a fost un an greu, am incercat sa alegem cu mai multa atentie clientii. M-am uitat in special la potentialul de colaborare pe termen lung, la posibilitatea de a construi ceva durabil, la nevoia lor reala de PR, la chimia dintre echipa noastra si echipele clientilor. Am ales mai multe proiecte pe termen lung si am luat doar acele proiecte punctuale care ni s-au parut cu adevarat provocatoare. Nu a contat “numele” sau brandul clientului, ci nevoia reala si dorinta lor de a face PR.
Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Lansarea Egregio pentru Vincon Romania, Aniversare Meda 10 ani, Osho – relansare, Honda – lansare CRV Diesel, Tchibo – lansare Tchibo Origins, Rigips Trophy – un proiect de comunicare integrata, desfasurat impreuna cu agentia de tradigital Infinit.
Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
In 2013 am lucrat cu companii din industrii foarte diferite, dintre care amintesc: Vincon Romania, Tchibo, VTM, Honda, Hormann, Romprest.
Printre clientii noi din 2013 se numara Rigips, Osho, Meda, Aylin.
Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
In 2013 am lucrat in formula din 2012.
Ce invataminte din 2013 vor fi aplicate in 2014
Cred ca fiecare agentie are clientii pe care ii merita, asa ca in 2014 ma voi ghida dupa acest principiu.
Asteptari la inceput de an
Incepem cu dorinta de a face multe lucruri noi, de a ne creste echipa, de a aborda domenii noi. Am inceput anul bine, cu un client nou castigat chiar in prima saptamana.