Echipa de PR: O barca mica a reusit sa navigheze cu brio prin ape involburate

Echipa de PR: O barca mica a reusit sa navigheze cu brio prin ape involburate

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Echipa de PR povesteste in continuare Mihaela Negru (Account Manager).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Cifra de afaceri a ramas aproximativ la fel, insa, raportandu-ne la situatia din piata si la faptul ca suntem o agentie independenta si neafilialta vreunui grup, este un rezultat satisfacator de care suntem mandri: o barca mica a reusit sa navigheze cu brio prin ape involburate, ca tot ne place sailing-ul si organizam Regatte :)

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Am luat decizia de a oferi clientilor nostri posibilitatea de a alege dintr-o gama mai variata de servicii, in ceea ce priveste zona de online, ceea ce s-a dovedit a fi o strategie castigatoare pe termen lung.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Campania de lansare a smartphone-ului Huawei Ascend P6 pe piata locala, succesul acesteia fiind confirmat, printre altele, de interesul ridicat al consumatorilor pentru acest produs - locul 4 in cautarile Google in 2013, la sectiunea IT&C, o campanie B2B desfasurata pentru fundatia Heifer, care a avut un feedback extrem de bun in randul companiilor vizate, precum si campania “Prinde hitul verii” derulata pentru Springtime, care a fost una dintre cele mai vizibile campanii din online anul trecut.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
In acest moment, portofoliul agentiei include clienti precum Tymbark Romania, Voucherry, Huawei Romania, Legrand Romania, La Colline, casa de avocatura Dima&Asociatii, fundatia Light into Europe. Clientii care ni s-au alaturat in 2013 sunt Legrand Romania si Voucherry, iar cu celelalte companii mentionate avem o colaborare frumoasa de multi ani pentru care le multumim si speram sa venim in intampinarea nevoilor lor cu solutii eficiente, ca si pana acum.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
Doi coechipieri noi s-au transferat la Echipa in 2013, pentru a putea sustine proiectele derulate in decursul anului trecut si pentru a consolida expertiza noastra in zona de online si social media.

Ce invataminte din 2013 vor fi aplicate in 2014
Echipa de PR a preferat sa isi lase clientii sa vorbeasca in numele ei, astfel ca, inca de la lansarea agentiei in 2007 si pana la mijlocul anului trecut, am vorbit putin spre deloc despre noi, despre ceea ce stim sa facem si despre rezultatele pe care le avem. In 2013 am invatat ca e important sa comunicam despre noi astfel ca intentionam sa facem asta mult mai sustinut in acest an. Urmeaza sa devenim vizibili si in social media, sa va scriem mai des despre proiectele agentiei si sa organizam evenimente dedicate profesionistilor in comunicare.

Asteptari la inceput de an
Anul acesta ne vom concentra mai mult pe partea de new business, vrem sa ne marim portofoliul de clienti si sa aducem membri noi in Echipa.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related