Leonard din Big Bang Theory incearca sa agate o satena pentru Hyundai

Leonard din Big Bang Theory incearca sa agate o satena pentru Hyundai

Dupa ce Audi si-a etalat Doberhuaha-ul, iar Volkswagen ne-a bombardat retina cu ponei deghizati in unicorni, copilasi si presedinti morti, e randul Hyundai sa ne arate, prin doua spoturi, ca Super Bowl-ul e prilej de ad-uri care nu se prea iau in serios. 

Johnny Galecki sau, daca vreti, Leonard din Big Bang Theory, face cam ce face si in primul sezon din serial: incearca, fara succes, sa agate o tipa. Impart pasiunea pentru Hyundai Elantra, dar cam atat. Fiecare incercare timida de a o agata se transforma pentru Johnny intr-un obstacol, pentru ca, in mod miraculos, fiecare replica de-a ei are un corespondent in realitate. Astfel, vedem un mic serial de actiune, unde ea ii scoate in fata explozii, comedianti sacaitori si un fel de cerc inflacarat, prin care el trebuie sa sara, cam ca la circ: 

Intr-o nota mai serioasa, al doilea spot ne vorbeste despre al saselea simt al unui tata, care isi salveaza, de-a lungul anilor, pustiul din calea pericolelor. Totusi, a venit timpul ca tatal din poveste sa se relaxeze un pic: noua Hyundai Genesis poate prelua cu succes cateva dintre atributiile lui. Ambele spoturi au fost realizate de Wieden + Kennedy Portland si sunt narate de inconfundabilul Jeff Bridges.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related