Daca sunteti iubitori de caini si in acelasi timp iubitori de bizarerii, noul spot Audi a fost creat pentru voi, caci are de toate. Povestea incepe frumos, intr-un pet shop, unde un cuplu nu se poate decide asupra rasei viitorului patruped: el vrea un Chihuahua, iar ea vrea un Doberman (primul semn de ciudatentie, asa-i?). In ajutorul lor sare un angajat al magazinului, care le da o idee geniala: daca nu se pot hotari intre cei doi caini, de ce sa nu-i imperecheze? Asa vor obtine un "Doberhuahua". Iar aici lucrurile o iau razna.
Urmatoarele cadre ale spotului ne prezinta evolutia Doberhuahua-ului: un caine aparent simpatic, cu un corp mic si un cap mare, care insa scapa de sub control si devasteaza tot ce-i iese in cale, pana ajunge sa terorizeze intreg orasul. O fiinta neinteleasa, speriata, care distruge. Saracul.
Si desi toate semnele ne arata ca spotul o sa vorbeasca, in cele din urma, despre o colaborare a Audi cu un alt brand, lucrurile nu stau chiar asa. Priviti ce ne spune producatorul de masini despre compromisuri. Spotul a fost creat de Venables Bell & Partners.
Aflam, astfel, ca Audi ne invata cum sta treaba cu compromisurile cand iti iei masina. Sau caine. Sau orice altceva. Mai bine un Audi A3 decat un Doberhuahua. Desi mie mi se parea si ala simpatic, chit ca toata comparatia e cam exagerata.