Cinci agentii de publicitate, media si PR au colaborat la realizarea campaniei de promovare a proiectului World Vision - Donator de Viitor

Cinci agentii de publicitate, media si PR au colaborat la realizarea campaniei de promovare a proiectului World Vision - Donator de Viitor

World Vision Romania a depasit la inceputul acestui an numarul de 300 de copii sponsorizati prin programul de dezvoltare comunitara Donator de Viitor, informeaza un comunicat emis de organizatie. Lansat la 1 octombrie 2013, acest program este primul demers de tip "child sponsorhip" din Romania, prin care organizatia le ofera romanilor posibilitatea de a contribui la schimbarea destinului unei comunitati defavorizate, sustinand copiii din acea comunitate.

Prima etapa a programului se desfasoara in perioada octombrie 2013 – septembrie 2014 si vizeaza nevoile a 13 comunitati defavorizate din judetul Dolj, acesta fiind unul dintre judetele cu cel mai scazut nivel de trai din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related