Uneori mi se pare ca auzul e un simt pe care nu-l apreciem la adevarata lui valoare si pe care nu-l valorificam la maxim. Sigur, ascultam muzica toata ziua, investim in boxe cat de performante posibil, ne entuziasmam cand aflam de vreun concert sau de vreun festival de muzica. In acelasi timp, lasam muzica undeva pe fundal in timp ce lucram si nici nu ne mai dam seama ca e acolo, mergem la concerte si suntem ocupati sa cautam prin multime pe cineva sau sa facem ture pana la bar, iar la festivaluri tipam unul la altul lucruri pe care ni le-am putea spune si dupa.
Rareori trecem printr-o experienta auditiva intensa. De aceea va propun sa facem un experiment: puneti-va castile si dati play urmatoarelor clipuri.
Tocmai ati experimentat ceea ce se numeste soundscape 3D, adica o combinatie de sunete care se apropie cat mai mult de ce-am auzi in jurul nostru, mix creat in asa fel incat sa instaleze o anumita atmosfera. Si a fost 3D, ceea ce inseamna ca a simulat existenta unor surse care emit sunete peste tot in jurul vostru, desi aveati doar castile pe urechi.
Aceste “peisaje audio” au fost create de compania de productie audio Factory Studios impreuna cu agentia de digital Work Club pentru a promova cele trei editii limitate de gel de dus de la Original Source, brand din Marea Britanie. Soundscape-urile isi propun sa ii faca pe consumatori sa experimenteze fiecare dintre cele trei arome. Campania se bazeaza pe social media, unde fanii brandului au o luna la dispozitie sa voteze sortimentul preferat de gel de dus, care va ajunge sa fie produs si va fi ajunge in magazine la vara.