Cealalta jumatate se gaseste numai in reclamele site-urilor de matrimoniale

Cealalta jumatate se gaseste numai in reclamele site-urilor de matrimoniale
Amour.com - Spaghettis

Pe principiul "iubirea se gaseste oriunde, mai ales pe internet", piata site-urilor de matrimoniale creste vazand cu ochii, probabil la fel ca relatiile utilizatorilor care se invart pe acolo. In ultima perioada, in SUA, veniturile site-urilor de dating au depasit 2 miliarde de dolari pe an, iar un studiu arata faptul ca una din cinci relatii actuale au inceput online. Un segment greu de ignorat, site-urile care le promit utilizatorilor o intalnire cu jumatatea mult cautata cresc, vorba bunica-mii, ca ciupercile dupa ploaie.

Insa sunt sigur ca nu toate site-urile de dating sunt bune. Daca vrei sa te aventurezi intr-o astfel de cautare amoroasa, trebuie sa-ti faci bine temele, dar nu e asta o problema, te ajuta Google. Cu un simplu search, poti sa gasesti o multime de topuri cu "cele mai populare 15 site-uri de dating" sau "cele mai folositoare 20 site-uri de dating" si alte variatii pe aceasta tema. Sau, daca esti mai comod, poti sa le alegi dupa modul in care-si fac reclama. Aici te ajut eu, caci am rascolit internetul dupa cele mai creative spoturi, printuri si activari ale unor platforme de dating. Majoritatea sunt foarte destepte, aproape ca am ramas uimit.

Incepem cu un spot recent pentru Match.com, creat de DamnGoodAgency, care vorbeste despre caderea zidului Berlinului si despre efectul intalnirilor:

Din aceeasi campanie mai avem un spot dragut, cu niste lanuri de porumb si fenomene extraterestre:

Tot de la Match.com vine unul induiosator, cu un duet accidental, creat de Mother, Londra:

Urmatorul e tragic, cu o papusa gonflabila care se sinucide pentru ca iubitul/proprietarul ei isi gaseste o femeie reala. Spotul e creat de McCann Praga pentru Lide.cz.

Aici avem un studiu de caz al unei campanii create de McCann Tel Aviv pentru cel mai mare site de dating din Israel, JDate. Pentru a convinge cat mai multi tineri cu program aglomerat ca iubirea se poate gasi si la birou, agentia a creat 20 de printuri cu imagini cu indragostiti, le-a impartit in doua, adica in 40 de printuri mai mici, si a inclus cate unul in mai multe exemplare dintr-o revista. Baiatul si fata care gaseau primii jumatatile care se potrivesc, castigau un weekend de vis:

Urmatorul e un print pentru un site care e super eficient. La fel ca un Cupidon cu o arbaleta profesionista. Creat de Rethink Communications, Canada.

O iubire frumoasa intre doi stalpi publicitari. S-a intamplat in Germania si a fost pusa la cale de Serviceplan pentru FriendScout24.

O cautare a iubirii si a autobuzelor care se potrivesc. Cele doua autobuze din imagine aveau, pe traseul lor, un punct comun, unde se intalneau si se iubeau. Creata de Draft, Noua Zeelanda:

Pana si The Daily Telegraph are serviciu de dating online. Print creat de AMP, Londra.

Si terminam cu unul neserios, de basm, creat de McCann:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related