Masini zdrobite care ascund povesti cu sfarsit fericit

Masini zdrobite care ascund povesti cu sfarsit fericit

Majoritatea oamenilor cred ca sunt nemuritori. Sigur, rational stim ca, in cele din urma, o sa ajungem pamant de flori. Totusi, ne amagim cu ideea ca toate accidentele din lume, toate bolile si nenorocirile o sa se abata asupra altora. Protectia asta magica se extinde cumva si in cazul rudelor. Carmichael Lynch USA a creat pentru Subaru un spot care incearca sa demonteze tocmai ideea ca nu o sa ni se intample noua, promovandu-se, in acelasi timp, siguranta si fiabilitatea masinilor. 

They all livespune povestea unei masini zdrobite, care si-a salvat proprietarii de la moarte, prilej de bucurie pentru toti cei care vad cadavrul sifonat de tabla:

Exista voci care contesta indrazneala de a folosi o masina distrusa pentru promovarea sigurantei, poate pentru ca majoritatea reclamelor care promoveaza masinile se concentreaza pe descrierea manerelor cromate, bordului stralucitor si liniilor zvelte ale portbagajului. De altfel, campaniile care vorbesc despre cat de sigura este o masina sunt realizate mai tot timpul cu manechine, intr-un mediu inchis.

Totusi, Subaru nu a inventat caroseria sifonata de masina. In 2006 Volkswagen, via Crispin Porter + Bogusky, propunea tag line-ul Safety Happens pentru o campanie care arata capete protejate de airbag-uri si sticla zburand pe sosea: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related