Conform predictiilor JWT pentru anul 2014, la mare cautare in urmatoarele 12 luni vor fi, printre altele, petrecerile de divort. O multime de companii din SUA se specializeaza in organizarea unor astfel de bairamuri, care au tematica, tort asortat momentului si, probabil, mult alcool. Dar pana sa ajungi sa tii un astfel de eveniment, trebuie sa treci printr-un divort, lucru deloc placut, ma gandesc. Si ca sa treci bine printr-un divort, eventual sa-ti mai ramana si bani pentru petrecerea de dupa, ai nevoie de un avocat bun.
O firma de avocatura din SUA a lansat o campanie eleganta si, zic eu, eficienta, pentru a-si promova serviciile oferite oamenilor care trec prin divorturi. Creata de agentia Wing, campania se desfasoara pe YouTube si include trei spoturi, denumite sugestiv "Cea mai frumoasa zi din viata noastra – Nunta", "Luna noastra de miere" si "Excursia aniversara in Mallorca", toate titlurile fiind condimentate cu inimioare. Spoturile promit, inainte sa dai click pe ele, niste filmulete siropoase, pline de iubire. Insa nu e chiar asa. Dati click si lasati-le sa curga: