Petrecere foarte privata in autobuz

Petrecere foarte privata in autobuz

Mai sunt 10 zile pana la cea de-a 56-a editie a premiilor Grammy. In consecinta, agentia TBWA\Chiat\Day, care colaboraza pentru ce-l de-al saptelea an cu Grammy-urile, a organizat o petrecere. Nu va ganditi la ceva fastuos, caviar si papioane pe o proprietate extravaganta. Petrecerea i-a avut ca invitati de onoare pe cativa new-yorkezi, care se aflau in autobuzul in care artistii Macklemore si Ryan Lewis si-au facut aparitia pentru o statie. Cu un boombox pe umar, Ryan i-a tinut isonul lui Macklemore (cei doi sunt nominalizati la 7 premii anul acesta) intr-un mini recital. Cel mai incantat a fost un batranel adorabil, caruia ii sarea basca de fericire: 

Aparitia asta spectaculoasa face parte din campania Music Unleashes Us si vorbeste despre reactiile necontrolate pe care oamenii le au atunci cand asculta muzica:

This campaign celebrates the undeniable human truth that we are powerless against music (Rick Utzinger - Creative Director, TBWA\Chiat\Day)

Pe 6 decembrie, in timpul The GRAMMY Nominations Concert Live, a fost lansat primul videoclip de promovare, Anthem:

Au urmat inca 3 spot-uri, care ilustreaza comic relatia diversilor oameni cu unii dintre artistii nominalizati. In primul, vedem o bunicuta zvelta, care ne prezinta niste miscari tineresti pe ritmurile lui Macklemore:

Pe melodia lui Pink, un tip si o tipa isi impart suferinta la semafor:

Am pastrat ce-i mai dragut la sfarsit, unde Katy Perry il invata, fara sa stie, pe un tip grasun ce-i ala curajul: 

Utilizatorii social media sunt incurajati sa isi arate cele mai nebuna miscari de dans prin tag-ul #MusicUnleashes.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related