M&M’s tocmai a lansat un trailer de film si o sa fiti la fel de dezamagiti ca mine dupa ce o sa il vedeti. Pentru ca e cel mai tare trailer de film pe care l-am vazut in 2014 (suntem abia la jumatatea lui ianuarie) si, din pacate, e fals. Adica arata ca un trailer de film de actiune exploziv, dar nu e un trailer de film de actiune exploziv. E doar o chestie extrem de amuzanta si moralizatoare. Da, niste bomboane neserioase de ciocolata ne fac noua morala.
Probabil exasperate (ca orice alta fiinta cu bun-simt) de cei carora le suna telefoanelor in salile de cinema (de obicei in timpul celor mai tari scene), bomboanele (care apar pentru prima data in echipa completa intr-un spot: rosu, galben, albastru, verde, portocaliu si maro) s-au gandit sa filmeze un asa zis trailer, care o sa ruleze in cinematografele din SUA inaintea filmelor (sa speram ca il aduc si la noi) si care o sa indemne pe toata lumea sa-si inchida telefonul. Daca nici bomboanele astea nu te conving, nu stiu cine ar putea sa o faca.
Campania, creata de BBDO New York, include si un poster care o sa fie afisat pe holurile cinematografelor. Productia se numeste sugestiv, Dintii:
Publicitatea anti-telefoane mobile in diferite contexte sociale pare sa prinda forma de trend. Guinness a lansat de curand un print care ne indeamna sa inchidem telefoanele cand iesim in oras cu prietenii:
Revenind la M&M's, eu sper totusi sa scoata si un film.