Suplimentele The Observer ar trebui sa vina cu instructiuni de folosire

Suplimentele The Observer ar trebui sa vina cu instructiuni de folosire

The Observer, cel mai vechi ziar de duminica din lume, incepe anul cu un ad care seamana cu un tren deraiat. Realizat de agentia BBH London, Use in Moderation ne spune povestea unui barbat care decide sa faca tot ce ii propune suplimentul lunar Do something. De aici pana la o magazie in flacari nu mai sunt decat o capra, un mixer scapat de sub control, o bucatarie si un hol devastate, peste care troneaza un barbat in chiloti hipnotizat de flacarile jucause:

Slava cerului ca barbatii romani nu au la dispozitie suplimentul The Observer, altfel cine stie ce accidente ar avea loc. Dar nici sa nu credeti ca nu au niciun hobby. Dimpotriva, din raportul "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research, am aflat ca unora le face foarte mare placere sa isi imbunatateasca caminele.

Alte hobby-uri au fost expuse in doua spoturi de anul trecut. Campania de promovare The Observer, din care face parte si spotul de mai sus, a inceput in septembrie 2013, cu o abordare diametral opusa. BBH atragea atunci atentia asupra pericolului de a nu cumpara suplimentele livrate odata cu revista, in doua spoturi.

Povestea incepe cu o masa inofensiva intre prieteni, deloc intamplatoare, pentru ca suplimentul se numeste The Cook. Cum ajunge Claire, gazda care stie sa gateasca paella, cu rimelul scurs si o masca de oxigen pe fata, puteti vedea singuri:

Din al doilea spot aflam povestea lui Greg, care a comis imprudenta de a nu rasfoi suplimentul lunar Tech Monthly, un lucru care l-a costat un televizor si afectiunea sotiei lui:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related