Innocent trimite vaci in Uganda prin Lantul Binelui

Innocent trimite vaci in Uganda prin Lantul Binelui

Oamenii de la Innocent sunt grozavi si daca nu ii stiti, rau faceti. Innocent (o companie englezeasca) fac smoothie-uri de fructe, tot felul de alte sucuri naturale si niste tocanite de legume. Se gaseau la un moment dat si in Romania (smoothie-urile), la frufru, dar acum nu mai stiu nimic de ele.

Si pe langa faptul ca produsele lor sunt foarte faine, comunicarea lor e si mai si. Cel mai mult imi place pagina lor de Facebook, care e o sursa inegalabila de umor si chestii ciudate. De exemplu, azi dimineata, au postat fotografia unei capsune care are forma unui elefant. I-au zis Dumbo Strawberry:

Si acum cateva zile au postat acesti doi caini care-si fac un selfie:

Inca o chestie tare pe care o fac e un fel de concurs caritabil, care se numeste "the big knit". Toti consumatorii de Innocent sunt rugati anual sa croseteze caciulite pentru sticlele de suc, care ajung intr-un final in magazine, se vand si fondurile astfel stranse sunt donate unei organizatii care ajuta batranii nevoiasi in timpul iernii, cand le e frig. Mai multe despre actiune gasiti pe site-ul lor, care e o bijuterie. Si uite si o caciulita pusa pe sticla:


La inceputul lui 2014, Innocent a lansat o noua campanie publicitara (creata de agentia 101) care ilustreaza colaborarea lor cu organizatia caritabila "Send a Cow". 10% din costurile oricarui produs Innocent merg spre aceasta organizatie, care, dupa cum ii spune si numele, cumpara vaci pentru oamenii saraci din jurul lumii. Campania se numeste "Chain of good", iar un prim spot se invarte in jurul lui Mark, un simplu iubitor de Innocent, care, fara sa vrea, ajuta la formarea profesionala a unui baiat din Uganda. Uite cum:

Si daca v-am facut curiosi in legatura cu acest super brand, trebuie sa stiti cum i-a inceput povestea: prin ’99 un grup de prieteni a deschis un stand de smoothie-uri la un festival de muzica. In fata standului au pus doua galeti, pe una scria "Da", iar pe cealalta scria "Nu". Fiecare client era intrebat de viitorii inocenti o chestie simpla: sa ne dam demisia si sa ne deschidem o companie de smoothie-uri? Ghiciti care galeata s-a umplut.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related