Aventura prin care un barbat isi recucereste virilitatea

Aventura prin care un barbat isi recucereste virilitatea

Ce cauta un barbat intr-un ad care promoveaza produse pentru igiena intima feminina? Barbatia. Isi cauta barbatia, pentru ca, fara voia sau stiinta lui, un perfid gel de curatare i-a luat-o. De fapt, nu e vina nimanui: pur si simplu el s-a spalat cu ce i-a cazut in mana. Intamplator, era vorba despre gelul special destinat igienei intime, pe care prietena lui tocmai il lauda cu bucuria cuiva care a descoperit produsul de care nu se va mai desparti toata viata. 

Urmeaza 20 si ceva de secunde de revendicare a virilitatii in Tara Masculinitatii, unde descoperim ca barbatul barbatos este un artist metalurg desavarsit, ca poate sa miste tone de fier din loc doar cu forta maxilarului si ca bate maiastru la tobe:

Salut evitarea stereotipului incarcat de roz, puf si scale de pH, precum si ideea aruncarii unui barbat intr-un univers pe care nu il cunoaste si, mai mult ca sigur, nici nu isi doreste sa il cunoasca. Noi putem afla insa despre cat de mult se ingrijeste barbatul roman si despre cine ia deciziile in privinta produselor de ingrijire personala din ultimul raport de cercetare realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research: "Barbatul – de la arc la shopping cart”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related