In ianuarie 2012, televiziunea prin satelit DirecTV lansa campania Get Rid of Cable. Spotul Don't Wake Up in a Roadside Ditch deschide o serie de 8 spoturi TV realizate de agentia Grey New York, lansate pe tot parcursul anului 2012:
Toate spoturile sunt construite pe acelasi scenariu: neplacerile cauzate de companiile de cablu TV traditionale o sa escaladeze pana cand viata ta se va transforma intr-un domino jucat in cel mai oribil Iad pe care ti-l poti imagina. Exagerez un pic, dar unul dintre personaje chiar este nevoit sa isi insceneze moartea:
Premiile n-au intarziat sa apara, pentru ca tuturor li s-au parut amuzante situatiile care ar putea sa nasca un nou tip de teatru. Undeva la granita intre teatrul absurdului si cel de improvizatie, te simti aproape vinovat ca iti vine sa razi de nefericirea oamenilor prinsi in intamplarile astea neverosimile si ilare.
Si pentru ca atunci cand faci o mancare buna, care iti aduce laudele musafirilor, o sa tii minte ingredientele, Grey New York revine in 2014 cu inca trei spoturi cu aceeasi reteta. In primul, viata i se duce de rapa personajului din cauza unei vacante intr-o tara exotica:
Personajul din a doua este un tip inofensiv care isi cauta libertatea. Totul o ia la vale cand porneste, fara sa stie, o revolta, iar lucrurile se termina prost pentru tatal sau:
In ultimul spot personajul este placat de o gorila chiar in fata casei lui. Nu va stric surpriza, uitati-va si singuri: