Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in decembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in decembrie 2013

Sectorul Bricolaj/Mobila a generat in luna decembrie a acestui an peste 2.200 de aparitii in online, cu 7% mai putine ca in luna noiembrie, si un viewership de aproape 4,9 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta in presa online, pe bloguri & forumuri si pe retelele sociale. Astfel, s-au inregistrat cu 14% mai putine aparitii in presa online si o scadere de 2% a numarului aparitiilor atat pe bloguri & forumuri, cat si in retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related