Mame de toate varstele, nationalitatile, marimile si culorile isi plang soarta in cea mai noua campanie realizata de Wieden + Kennedy Portland pentru Old Spice - Smellcome to Manhood. O ploaie izvorata din canalele lacrimale ale mamelor inunda cele cateva minunte adunate ale ad-urilor Old Spice. Motivul, sfasietor pentru ele: odata cu utilizarea noilor deodorante, puii lor se desprind de cuib si devin tinte pentru femeile vorace atrase de mirosul nou-gasitei lor barbatii. In viziunea lor cel putin, pentru ca tipele par foarte pasnice, iar cuplurile adorabile, in timp ce mamele devin niste stalkerite care isi pot schimba forma corpului in functie de mediul pe care se muleaza:
Aici veti vedea un copac ciudat cu mame-stropitori:
Aici, printre altele, o perdea cu ochi si o mama-remorca, agatata cu disperare de masina fiului sau:
Iar aici apare o mama care isi lipeste o papusa (care mie imi seamana cu Chucky) pe spate, pentru a se camufla mai bine in viata fiului sau:
Bonus, Old Spice lanseaza si urmatorul infografic, care incearca sa ii invete pe tineri cum sa evite pericolul de a folosi prea mult deodorant, pericol aproape demonizat: