Viata-i mai frumoasa departe de casa

Viata-i mai frumoasa departe de casa

Imaginea Amsterdamului m-a facut, acum doi ani, sa imi reconsider frica de avion. Cand mi-am dat seama ca o sa-mi intepeneasca toate oasele in cele 70 de ore de stat chircita intr-un autobuz, mi-am luat inima in dinti si am pornit spre aeroport.

N-o sa va povestesc in detaliu teroarea prin care a trecut micul meu creier panicat de perspectiva multiplelor scenarii care implicau flacari si urlete apocaliptice, dar o sa va spun ca ultima mea reactie a fost sa ma agat ca o pisica de burduful care face legatura intre terminal si avion. Impinsa de la spate, am ajuns pana la urma la locul meu si, doua ore mai tarziu, in Amsterdam.

Sinele meu static s-a schimbat complet datorita zborului respectiv si am inceput sa calatoresc din ce in ce mai mult. Conform studiului "Finding the Middle Class", realizat de eResearch sub umbrela SMARK Research, calatoriile prin care descopera lumea sunt printre cele mai importante lucruri din viata romanilor din clasa de mijloc, alaturi de o cariera de succes si importanta dezvoltarii personale.

Aflam cum ii indeamna publicitarii pe oameni sa calatoreasca prin lume cat mai mult, in print-urile de mai jos:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related