Jimmy Kimmel organizeaza un concurs fara premii, miza sau castigatori

Jimmy Kimmel organizeaza un concurs fara premii, miza sau castigatori

Nici mie nici lui Jimmy Kimmel nu ne plac concursurile promotionale. Eu am ales sa le urasc dupa ce am castigat unul. A fost singurul concurs la care am participat vreodata, iar premiul a fost reportat pentru ca, pe vremea aia, nu aveam pasaport. A fost una dintre cele mai triste zile ale adolescentei mele si am jurat atunci ca o sa ma razbun pe toate concursurile prin neparticipare.

Nu stiu care o fi motivul pentru care lui Kimmel nu-i plac concursurile sau daca si el a suferit vreo deceptie, insa, in urma parteneriatului cu marca de chipsuri Tostitos, s-a gandit sa faca un concurs care-face-misto-de-toate-celelalte-concursuri. Kimmel a declarat pentru Yahoo! Sports ca nu a inteles niciodata motivul pentru care oamenii se inscriu in concursurile complicate promovate in cadrul evenimentelor sportive si ca il amuza ideea unui concurs unde nu exista niciun premiu, castigator sau regula. Tocmai de asta, Jimmy a anuntat la jumatatea lui decembrie ca organizeaza cel mai prost concurs pus la cale vreodata. Toti participantii au fost invitati sa cumpere o punga de Tostitos, sa o deschida si sa ii trimita lui Kimmel un chips prin posta. Pe 1 ianuarie, in ziua meciului de baseball Fiesta Ball, Kimmel ar fi putut manca oricare dintre chips-urile primite. Nimeni nu urma sa castige nimic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related