Evensys organizeaza intre 26 si 27 febaruarie 2014, la Crowne Plaza Hotel, conferinta Digital Marketing Forum, anunta un comunicat de presa emis de Evensys. Evenimentul isi propune sa furnizeze timp de doua zile strategii eficiente de a creste gradul de performanta si vanzarile pe termen lung, analizand instrumentele potrivite pentru mediul digital.
Prima zi (26 februarie) include o conferinta si sase seminarii, unde vor fi prezentate in premiera rezultatele celor mai bune campanii din 2013 si noi idei practice de promovare in mediul digital.
Cea de-a doua zi (27 februarie) este dedicata workshop-ului intensiv Digital Marketing Efficiency, in care vor fi prezentate tactici de realizare a strategiilor de marketing digital. Workshop-ul va fi sustinut de Remco Van Der Beek (Digital Marketing Consultant, Trainer, Speaker).
Evenimentul va reuni trei specialisti in digital marketing recunoscuti la nivel international: Victor Knaap (Founder and CEO, MediaMonks), cu o experienta de peste 10 ani in marketingul online, a realizat campanii pentru Jaguar, Heineken, Nintendo; Ilyan Kovatchev (Creative Director, Ilyan.com) - fondatorul agentie care a primit 13 premii internationale si Remco Van Der Beek (Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker), care a implementat campanii pentru cele mai importante branduri internationale.
Printre specialistii locali ce vor participa la eveniment se numara: Raluca Kisescu (Marketing Manager, Avon), Alexandru Cernatescu (CEO, Head of Strategy, Infinit Solutions Agency, Metromind), Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo), Andrei Georgescu (Managing Partner, White Image); Vladimir Oane (Co-Founder, uberVU); Costin Radu (Managing Partner, The Geeks), Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO), Daniel Secareanu (Head of P&G Digital, MediaCom Romania) si Ionut Munteanu (PPC Specialist si Trainer, WebDigital).
Pana pe la sfarsitul lunii decembrie biletele pentru ambele zile ale evenimentului pot fi achizionate la un pret special.