Jucarii create de CohnanJansen JWT din obiecte fara valoare

Jucarii create de CohnanJansen JWT din obiecte fara valoare

Dupa panoul de pe strada Arthur Verona, CohnandJansen JWT lanseaza un nou proiect social: jucariile Taca Paca, anunta un comunicat emis de agentie.

Confectionate din cartoane, pet-uri si tevi, jucariile vor contribui la colectarea de fonduri pentru a oferi jucarii adevarate copiilor din familiile defavorizate. Primul beneficiar al proiectului va fi Centrul Hercules,singurul centru de zi din zona de sud a Argesului.

Primele jucarii produse sunt Tubermanul, Moara si Masinuta.


Tuberman


Moara


Masinuta

Echipa CohnandJansen JWT care a contribuit la realizarea proiectului: Felicia Stoica (Copywriter), Evelin Bundur (Art Director), Alexandru Lazar (Art Director), Arina Stoenica (Account Manager), Raluca Iacob (Senior Strategic Planner) si Andrei Cohn (Creative Director).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related