Dupa ce a inspirat barbatii americani sa isi descopere animalul interior, cel mai barbatos barbat, Isaiah Mustafa, a ajuns in Anglia. Si nu oricum, ci calare pe o orca. Imaginea brand-ului Old Spice a pornit intr-un quest monumental: descoperirea secretelor masculinitatii barbatilor britanici. Campania #GentleManHunt a fost creata de Leo Burnett UK in incercarea de a decodifica esenta gentlemanilor britanici. Daca muschii bine sculptati, spranceana ridicata si vocea grava nu te-au facut sa cedezi pana acum farmecelor lui Isaiah, trebuie sa-l asculti glasuind cuvinte englezesti. Eleganta cu care rostogoleste perceptele campaniei, infasurat doar intr-un steag englezesc sigur te va cuceri:
Ajuns in Londra pe un cal alb, Isaiah ne transmite din baia care-l gazduieste, ajutat de recuzita pasata din neant de un ajutor invizibil, primele atribute ale unui gentleman adevarat: acesta isi va cere intotdeauna iertare, chiar daca stie ca nu a gresit; va reusi intotdeauna sa spuna franturi de limba fara sa greseasca, iar alura lui seducatoare este intretinuta de doua accesorii cheie: umbrela si ochelarii.
Cel de-al treilea videoclip e festiv. Nu numai datorita coroanei de brad care ii impodobeste gatul lui Isaiah, dar si multumita cadoului ascuns pe care Old Spice tine sa il faca oricarei femei care vede videoclipul. Pentru ca sunt o spoilarita si nu pot sa va tin pe jar, aflati ca apar doi de Isaiah. Acum ca am suspinat toate in cor, va mai zic doar ca gentlemanii caliti din Nordul Angliei rezista la temperaturi joase, iar priceperea lor la jocul de fotbal nu poate fi intrecuta decat de alti gentlemani din Nord:
Puteti urmari aventurile lui Mustafa pe contul de Facebook si pe contul de Instagram. Bonus, daca vreti sa aflati ce ii face pe locuitorii unei anumite regiuni sa fie mai gentlemani decat altii, puteti sa-l trimiteti pe Isaiah, printr-un comentariu pe retelele de socializare, sa afle.
Despre ce-l face pe barbatul roman sa fie gentleman, precum si care sunt alte atribute mai putin rafinate ale barbatului autohton puteti afla din raportul de cercetare "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research.