Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in noiembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in noiembrie 2013

Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna noiembrie a acestui an 1.130 aparitii in online, cu 30% mai putine ca in luna octombrie, si un viewership de 1,8 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut pe toate categoriile: cu 60% in presa online, cu 39% pe bloguri si forumuri si cu 6% in retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna noiembrie de Activia, Hochland si Olympus.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related