Un megafon si un taxi, noua metoda de marketing

Un megafon si un taxi, noua metoda de marketing

Conform legilor nescrise ale petrecerilor, la sfarsit, dupa ce paharele au fost date pe gat si ti-ai facut deja niste amintiri pe care o sa le uiti pana dimineata, vine momentul in care trebuie sa pleci acasa. Merg doar autobuzele de noapte, dar parca n-ai vrea sa te transformi in sculptura de gheata asteptandu-le. Taxiul! Da, ce idee buna. Timid, dar plin de speranta, bagi mana in buzunar. Scotocesti. Scotocesti si-n ala de la piept, si-n ala de la blugi, sa fii sigur. Dezolant, mahnitor, terific: nu gasesti niciun leu. Singura solutie este sa te pregatesti sufleteste pentru calatoria pana acasa, intesata de caini, oameni cu intentii indoielnice si colturi intunecate.

Daca ai trai in America, solutia ar fi mai simpla: ai putea chema taxiul  pus la dispozitie de berea Newcastle. In termeni financiari, calatoria ar fi gratis. Dar stim cu totii ca totul are un pret. Nu e nimic injositor: ca parte a noii campanii de promovare a berii Newcastle Cabbie Black Ale, creativii de la Droga 5 s-au gandit sa ceara clientilor sa promoveze printr-un megafon, pe parcursul calatoriei, noua bere. Si uite asa, toata lumea e fericita: fie ca vor, fie ca nu, oamenii afla despre noul sortiment, petrecaretii ajung in siguranta acasa, iar spectatorii pot alege fie sa se enerveze de zgomotul rezultat, fie sa se amuze de interactiunile calatorilor cu ce ii inconjoara:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related