Rebranding-ul Cemacon, unul dintre cei mai importanti producatori de blocuri ceramice din Romania, constituie parte a procesului de reorganizare a companiei, inceput in 2010. Conceputa si implementata de GMP PR cu sprijinul The Cell, campania de rebranding a presupus redesenarea logo-ului si crearea unui nou brand pentru portofoliul de produse inovatoare lansat in 2013, informeaza un comunicat din partea companiei.
"Cemacon a trecut in ultimii ani printr-un proces de restructurare operationala si financiara. In 2010 era inca o intreprindere, acum este o companie care si-a dovedit potentialul. Aveam nevoie de o identitate vizuala, de o pozitionare si de o campanie de comunicare care sa reflecte noul Cemacon. Imaginea era prafuita si nu transmitea niciuna dintre valorile companiei, care pune accent pe inovatie. Ne-a placut mult ce-a iesit! Am lucrat cu o echipa plina de imaginatie, care a inteles exact ce ne dorim si care a avut o doza de nebunie care sa sustina ceea ce vrem sa transmitem", a declarat Liviu Stoleru (Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie, Cemacon).