Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Snacks si Dulciuri in online in noiembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Snacks si Dulciuri in online in noiembrie 2013

Sectorul Snacks a generat in luna noiembrie a acestui an 500 de aparitii in online, cu aproape 20% mai putine ca in luna precedenta, si un viewership de aproape 1,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna octombrie cu 13% in presa online, insa a scazut pe bloguri & forumuri si pe retelele sociale cu 24%, respectiv 22%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Snacks in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna noiembrie de Chio Chips, Pringles si KRAX.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related