Barbatii primesc un motiv sa danseze de bucurie, intr-un nou clip online de la Volksbank

Barbatii primesc un motiv sa danseze de bucurie, intr-un nou clip online de la Volksbank

Barbatii sarbatoresc prin miscari care mai de care in noul clip online "Dansul bucuriei”, creat de Jazz, care promoveaza serviciul de asistenta Home&Care atasat contului curent de la Volksbank, serviciu care le permite clientilor bancii sa beneficieze, in caz de nevoie, de ajutorul unor specialisti ca instalatori, electricieni sau lacatusi.

Despre crearea spotului, Valentin Suciu (Creative Partner, Jazz) a spus: "Prin serviciul de asistenta Home&Care, orice barbat poate scapa de stampila lui 'minitehnicus’, omul priceput la toate in momentul in care se strica ceva prin casa. Poate scapa de presiunea demonstratului constant in fata prietenei sau sotiei ca este 'priceput’. Si scapa fara cheltuieli. Pai cum sa sarbatoresti toate astea? Printr-un dans, in subsol, cu baietii care s-au saturat si ei de reparat.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related