Barbatii si multitasking-ul: baba si mitraliera

Barbatii si multitasking-ul: baba si mitraliera

De-ar fi sa plecam urechea la gura lumii, ea ne-ar spune malitioasa ca barbatii nu pot sa faca mai multe lucruri deodata, ca marimea masinii este de fapt o incercare de a compensa anumite deficiente si ca tot ei, barbatii, nu au instrumentele necesare sa inteleaga femeile. Poate gura lumii nu are intotdeauna dreptate, asa ca puteti afla mai multe despre tipologiile de barbati si miturile asociate fiecarei categorii din raportul SMARK Research: "Barbatul – de la arc la shopping cart", realizat de Lighthouse Group.

Exista multe brand-uri care se folosesc de miturile asociate barbatilor. Unul dintre ele este LG, care exploreaza, in doua dintre ad-urile campaniei LG - So Real It's Scary, realizata de SuperHeroes Amsterdam, cateva dintre ele. Primul este multitasking-ul. Ah, acest Sfant Graal al universului masculin: toti ar vrea sa il posede, dar nimeni nu se poate apropia de el. Exista totusi barbati care sustin ca si l-au insusit, cum ar fi regizorul din videoclipul LG lansat de curand. Invitat sa puna in scena o farsa care implica ursi, caini si fetite ascunse in pereti, el este de fapt victima propriului scenariu. Directivele pe care le da nu sunt urmate de niciun actor implicat in farsa si totul se intampla fix pe dos. Reiese ca un monitor LG poate sa partajeze ecranul, in timp ce regizorul nostru are o mini criza de isterie:

Al doilea ad, aparut in aprilie 2013, este un experiment care pune reflectorul pe timiditatea vezicii oricarui barbat. Vorba umbla ca ei nu pot sa isi faca treaba la pisoar atunci cand cineva ii priveste. Ce se intampla cand de pe noile ecrane LG IPS 21:9 UltraWide trag cu ochiul doua femei atragatoare, vedeti in videoclipul de mai jos:

Ad-ul care a deschis seria So Real It's Scary este adresat tuturor oamenilor cu instinct de conservare, indiferent de sex. Cand podeaua liftului, inlocuita de ecrane LG, arata ca si cum s-ar surpa, parca iti vine sa faci un curs rapid de supravietuire urbana:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related