Edward Norton e actorul ala senzational care a jucat in Fight Club si in Moonrise Kingdom si intr-o multime de alte filme pentru care a fost nominalizat la Oscar. Nu il cunosc personal, dar imi pare un tip modest, cu picioarele pe pamant si foarte cool. Mai nou a devenit protagonistul unui spot foarte bine inchegat si amuzant, care pune perfect in evidenta beneficiile produsului pe care il promoveaza. E vorba de un telefon destept care se numeste Droid Maxx, e scos de Verizon si are o baterie care tine 48 de ore. Asta mi se pare un atribut extrem de atragator in era telefoanelor cu baterii ce tin 6 ore.
Spotul, creat de McGarry Bowen, e grozav: totul incepe cu Norton iesind din sertarul unei morgi si rememorand ultimele doua zile care l-au dus acolo. Actiunea implica gagici misto, avioane care se prabusesc, jocuri de noroc, karaoke si telefonul, bineinteles, care-l ajuta pe protagonist sa scape (intr-un fel) din toate situatiile bizare in care ajunge. Spotul mi-a adus aminte de reclamele de la Heineken si de filmul The Hangover, desi aici nu e niciun semn ca Norton ar consuma bauturi alcoolice, ci doar ca ar fi foarte ghinionist si norocos in acelasi timp. Cred ca Edward (simt ca ii pot spune pe numele mic acum, parca ne-am apropiat in ultimele minute, sunt sigur ca si voi simtiti la fel) reprezinta foarte bine o tipologie de barbati, energici si pasionati de tehnologie, despre care am citit in "Barbatul – de la arc la shopping cart" un raport SMARK Research, realizat de Lighthouse Group. "Devoratori" le zice barbatilor astora ca Ed: