Cred ca stii deja cum sta treaba cu ad-urile pre-roll de pe YouTube: dai click, ca orice om care vrea sa se binedispuna, pe BEST AFV 2012 - America's Funniest Home Videos – Compilation|part 826. Mai intai apare in josul player-ului de pe YouTube o dunga galbena, prevestitoare de furtuna, care te face sa-ti zici iritat “Cacat, iar mi-a picat cu reclama” si sa-ti dai ochii peste cap. Mai e insa o speranta: poate nu ruleaza reclamele cu Varu’ sau alea la Pampers. In loc, incepe o reclama de sarbatori de la Orange. La inceput, ai tot trecut prin cinci secunde de enervare extrema, pana cand aparea “Skip Ad”, butonul salvator. Acum, s-au transformat in cinci secunde de indiferenta.
Cum vrea Skip Ad sa se transforme in Keep Ad
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: