Conform noului set de predictii ZenithOptimedia, publicitatea va incepe sa cunoasca in urmatorii zece ani cea mai puternica perioada de dezvoltare sustinuta, cu o estimare de crestere globala de la 3.6% in 2013 la 5.3% in 2014. In felul acesta, cresterea isi va continua traiectul pana la 5.8% in 2015 si 2016, principalul propulsor fiind tehnologia mobila. La nivelul Romaniei, pronosticul este rezervat optimist. Exista asteptari ca in 2014 trendul sa devina ascendent, datorita evenimentelor de anvergura care ar trebui sa atraga si la nivel local investitii aditionale. Indiferent de evolutia GDP-ului sau scaderea consumului, scaderea cumulata din ultimii ani ai pietei de media a depasit si cele mai negre estimari, arata un comunicat emis de Zenith Romania.
Predictiile ZenithOptimedia pentru 2014: piata locala de publicitate – o posibila crestere usoara; piata globala – dominata de digitalul mobil
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: