Publicitatea in era selfie

Publicitatea in era selfie

Sugubat, asta este cuvantul care ii descrie cel mai bine zambetul lui Lionel Messi atunci cand il provoaca pe Kobe Bryant la o partida de selfie-uri. Chiar daca femeile lumii ar fi vrut sa-l vada pe Kobe imbracat sumar, miza e totusi realizarea unor fotografii cu tinute decente si fundaluri interesante: Muntele Kilimanjaro, Marele Zid Chinezesc, jungla, savana, panorama Istanbulului sau Piata Rosie din Moscova.

Asa incepe calatoria celor doi sportivi prin lume, in incercarea de a surclasa pozele celuilalt, in dulcele stil competitiv de care niciunul nu e strain. Intrecerea implica saruturile languroase ale unui leu, un rechin curios si photobombing. Bineinteles, ea n-ar fi fost posibila fara compania aeriana potrivita, care sa ii poarte pe cei doi dintr-o parte in alta a lumii. Ad-ul, realizat de Crispin Porter & Bogusky Europe pentru Turkish Airlines, este un fel de Amazing Race cu staruri, pe repede-nainte si face parte din noua campanie a liniei aeriene din Turcia - Widen Your World:

Competitia dintre Kobe si Messi a inceput anul trecut, atunci cand au incercat sa cucereasca inima unui baietel. Dorinta de a fi singurul obiect al pasiunii pentru copilul care nu stie pe cine sa aleaga dintre cei doi, baschetbalistul si fotbalistul ajung sa faca giumbuslucuri cu mingi mai ceva ca focile, sa realizeze constructii complicate din carti de joc si modele complexe de animale din baloane. La final, competitia este castigata de inghetata cu care o stewardesa il ademeneste pe copil. Campania din 2012 a fost realizata de agentia locala Alametifarika, iar ad-ul are in prezent peste 105 de milioane de vizualizari pe YouTube:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related