Doi copii, doua companii diferite, aceeasi idee care implica panouri publicitare. Cum niciodata n-au fost inventate doua roti concomitent, cineva s-a inspirat din prima si in acest caz. Despre copii n-o sa vorbim, ei sunt dragalasi, asa cum ii sta bine oricarui copil. Sa vorbim asadar despre panourile publicitare in cauza.
Prima campanie, Look Up, realizata de Ogilvy London pentru British Airways, curpinde doua panouri interactive, plasate in Piccadilly Circus si Chiswich. Doi copii arata cu degetul catre cer de fiecare data cand un avion al companiei British Airways trece prin dreptul lor. Pe langa un copil adorabil, panoul mai cuprinde si date reale despre cursa din momentul respectiv:
A doua campanie implica tot un panou publicitar si un copil. De data aceasta insa, panoul Domino's Pizza nu este interactiv, iar copilul nu ghiceste miraculos ce pizza se afla in cutia fiecarui livrator de pizza: exista 12 mesaje presetate, care afiseaza aleatoriu numele unui client fictiv si tipul de pizza comandat. Pana si hashtag-ul panoului este lookdown, trimitere la lookup al celor de la British Airways.
O pierdere de spatiu ar spune unii, o miscare reusita, ar spune altii. Profitand rapid de norul urias pe care l-a creat British Airways, Domino's nu incearca sa copieze un concept reusit, ci sa ii dea un aer jucaus, adaptandu-l la lumeasca pizza. Nothing fancy, just good ol' pizza, condimentata cu o parodiere asumata.