Huawei "deschide posibilitatile" intr-o campanie globala de sarbatori

Huawei "deschide posibilitatile" intr-o campanie globala de sarbatori

Huawei a lansat campania globala de sarbatori "Deschide Posibilitatile", care are forma unei competitii prin care concurentii pot castiga doua masini Mercedes-Benz Sport Coupe. Competitia vrea sa demonstreaza obiectivul Huawei de a deveni primul brand de telefonie mobila la nivel global prin calitatea, inovatia si design-ul produselor oferite consumatorilor din intreaga lume, arata un comunicat emis de Echipa de PR. Proiectul aduce in prim plan telefonul Huawei Ascend P6 si isi propune sa implice o audienta cat mai mare pentru a spori notorietatea brandului.

Utilizatorii trebuie sa acceseze un joc online si sa isi invite un prieten pentru a avea sansa sa castige unul dintre premiile puse in joc, precum smartphone-uri Huawei Ascend P6. Punctele acumulate in joc si cheile de aur le vor acorda mai multe sanse participantilor sa castige una dintre cele doua masini Mercedes-Benz Sport Coupe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related