Mancare ieftina si buna

Mancare ieftina si buna

Azi e Ziua Recunostintei la americani. Nu ne intereseaza asta prea mult, ca nu rezonam noi cu o sarbatoare istorica a altora. Dar ne intereseaza spot-urile pe care brandurile le-au pregatit pentru acest eveniment. Si am gasit unul in care cred ca toata populatia planetei se poate regasi. Mai putin Jay-Z si Beyonce, ca ei sunt foarte bogati.

O mama isi face familia foarte fericita la cina de Ziua Recunostintei. Cum? Le spune ce a pregatit de mancare: carne ieftina, sos ieftin si cea mai ieftina placinta ever. Reactiile copiilor sunt senzationale. Mai ales cele ale baietelului, care aproape se sufoca de bucurie si scoate un sunet pe care am incercat sa-l reproduc, dar nu mi-a iesit. O sa mai incerc.

Totul e o ironie, desigur, la dependenta oamenilor pentru reducerile la mancare. "Daca e ieftin, e bun" e o minciuna. Dar nu ne putem abtine. Cateodata si eu cumpar chestii doar pentru ca sunt la reduceri. Odata am cumparat banane stricate de la Mega numai pentru ca erau la oferta. Le-am aruncat, dar am dat 2 lei pe vreo patru banane. Nu stiu insa daca eu sunt reprezentativ pentru toata populatia, asta putem sa aflam numai din raportul SMARK Research realizat de Nielsen Romania, "In bucataria romanilor. De la raft in farfurie". Dar dupa ce vedem reclama asta draguta.

Spotul e creat de DeVito Verdi pentru un lant de supermarketuri, Price Chopper. Nu va multumiti cu mancare ieftina:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related