Harvey Nichols, magazinul universal de lux din Londra, lanseaza noua colectie de Craciun denumita sugestiv Sorry, I spent it on myself. Elasticele, opritorile de usa si pixurile din colectia de cadouri beneficiaza si de o campanie cu acelasi nume, realizata, ca si anii trecuti, de agentia adam&eveDDB.
Ideea? Foarte realista: Craciunul ar trebui sa fie momentul ala din an in care sa te rasfeti. De cele mai multe ori insa, iti lipesti nasucul sarman de o vitrina in care este cadoul visurilor tale. Nu ai bani sa-l cumperi, pentru ca tocmai i-ai cheltuit pe toti pe cadouri pentru familie si prieteni, iar bugetul tau de Craciun are o gaura mai mare decat orice horn care ii suporta rontunjimile lui Mos Craciun.
Dar sa indepartam acest spectru al neputintei si sa ne intoarcem la ad-ul Harvey Nichols. Stii pantofii aia minunat de scumpi pentru care ai economisit tot anul? Debifeaza-i de pe lista acum. Sau jacheta despre care dadeai indicii sugestive oricarui membru al familiei care te asculta? Poti sa te duci chiar acum sa ti-o cumperi. Nu mai trebuie sa te ingrijorezi ca nu ai bani de cadouri pentru verisoare, bunici si parinti. Harvey Nichols iti ofera solutia: rasfata-te, pentru ca ei iti propun o serie de cadouri ieftine, cu care poti sa bucuri pe oricine. Pana la urma, putem sa ambalam frumos si o piulita, gestul conteaza:
Aici puteti vedea intreaga colectie, poate va vine vreo idee:
Anul trecut, Harvey Nichols lansa urmatorul ad de Craciun. Spune povestea clasica a doua fashioniste care ajung la petrecerea de Craciun si, terifiant, descopera ca sunt imbracate la fel. Nu vreau sa va stric amuzamentul, dar daca Godzilla ar fi aruncat si lasere prin ochi, asa ar fi aratat:
In 2011, tot adam&eveDDB realiza pentru Harvey Nichols aceasta campanie, denumita Walk of shame. Morala? Nu-ti va mai fi rusine daca iti cumperi o rochie fabuloasa: