De Craciun, fii mai rau, fii mai egoist

De Craciun, fii mai rau, fii mai egoist

Harvey Nichols, magazinul universal de lux din Londra, lanseaza noua colectie de Craciun denumita sugestiv Sorry, I spent it on myself. Elasticele, opritorile de usa si pixurile din colectia de cadouri beneficiaza si de o campanie cu acelasi nume, realizata, ca si anii trecuti, de agentia adam&eveDDB.

Ideea? Foarte realista: Craciunul ar trebui sa fie momentul ala din an in care sa te rasfeti. De cele mai multe ori insa, iti lipesti nasucul sarman de o vitrina in care este cadoul visurilor tale. Nu ai bani sa-l cumperi, pentru ca tocmai i-ai cheltuit pe toti pe cadouri pentru familie si prieteni, iar bugetul tau de Craciun are o gaura mai mare decat orice horn care ii suporta rontunjimile lui Mos Craciun.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related