Hai ca am ras. Un brand de dulciuri din Danemarca cu nume greu de pronuntat, dar usor de copy/paste-uit, Nørregade, a lansat prin februarie anul acesta un spot care m-a distrat cum putine alte spoturi au facut-o zilele astea. A revenit in atentia-mi recent, cand a castigat Gold la Epica Awards, in categoria Confectionery & Snacks. Spotul e creat de Lowefriends si are o poveste destul de simpla: o fata adepta a curentului goth, care o face sa fie palida si imbracata in negru, adica o fata rea de care poate ti-e frica, sta in statia de autobuz si mesteca la o bomboana Nørregade. Bomboana fiind plina de arome surprinzatoare, ii trezeste domnisoarei tot felul de sentimente interesante, pe care ii e greu sa le ascunda. Printre ele si fericirea. Ce gandeste aceasta adepta a intunericului cand gura ei e prinsa in ambuscada lucrurilor dragute va las sa vedeti. Sper sa radeti si voi la fel ca mine. Sloganul Nørregade e "Fii fericit in gura":
Fii fericit in gura
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: