Campania Petrom - "Colectia Reusite Romanesti", semnata de CohnandJansen JWT, a debutat cu promotia nationala "Castiga o Dacia Logan pe zi", care se desfasoara in statiile Petrom in perioada 16 septembrie – 15 decembrie. Campania este sustinuta la TV, radio, online si in statiile de alimentare, locul de intalnire dintre consumatorii Petrom si produsele romanesti, anunta un comunicat emis de Romanita Oprea (Freelancer).
“Petrom este un lider care inspira performantele romanesti din fiecare domeniu in care activeaza: la nivel de companie, de investitii sau de CSR. De aceea, prin strategia de retail, ne-am dorit ca cei care intra in statiile Petrom sa simta in mod direct aceasta filozofie de companie. Solutia a venit atunci cand, alaturi de client, ne-am dat seama ca statiile Petrom sunt locul perfect de intalnire intre consumatori si povestile romanesti de succes de care suntem cu totii mandri”, a declarat Raluca Iacob (Senior Planner, CohnandJansen JWT).