[UPDATE] CohnandJansen JWT semneaza campania Petrom - "Colectia Reusite Romanesti"

[UPDATE] CohnandJansen JWT semneaza campania Petrom - "Colectia Reusite Romanesti"

Campania Petrom - "Colectia Reusite Romanesti", semnata de CohnandJansen JWT, a debutat cu promotia nationala "Castiga o Dacia Logan pe zi", care se desfasoara in statiile Petrom in perioada 16 septembrie – 15 decembrie. Campania este sustinuta la TV, radio, online si in statiile de alimentare, locul de intalnire dintre consumatorii Petrom si produsele romanesti, anunta un comunicat emis de Romanita Oprea (Freelancer).

“Petrom este un lider care inspira performantele romanesti din fiecare domeniu in care activeaza: la nivel de companie, de investitii sau de CSR. De aceea, prin strategia de retail, ne-am dorit ca cei care intra in statiile Petrom sa simta in mod direct aceasta filozofie de companie. Solutia a venit atunci cand, alaturi de client, ne-am dat seama ca statiile Petrom sunt locul perfect de intalnire intre consumatori si povestile romanesti de succes de care suntem cu totii mandri”, a declarat Raluca Iacob (Senior Planner, CohnandJansen JWT).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related