Priveste campania pe care tocmai ai terminat-o. Nu-i misto? Nu merita sa castige un premiu? Nu ti-e pur si simplu lene sa te mai chinui acum si cu un studiu de caz care sa impresioneze juriul? Sa ne imaginam un scenariu in care raspunsurile sunt „da”, „da” si mai ales un „da” mare la ultima intrebare, un fel de fragment din Yes Man.
Pentru cei care traiesc in scenariul de mai sus, agentia canadiana DentsuBos vine cu The Case Study Kit, un site care sa le permita agentiilor sa isi creeze studiile de caz dupa o reteta testata deja de prea multi la festivaluri de renume precum Cannes Lions, Cliosau D&AD. Reteta pentru un studiu de caz stereotip este destul de simpla: se ia un loc public aglomerat unde se plaseaza niste oameni care filmeaza activarea, zambind cu gura pana la urechi sau uimiti, dupa caz. Melodia de pe fundal joaca si ea un rol important in convingerea juriului, asa ca agentiile au de ales intre melodii pentru cascadorii, melodii care sa inspire speranta, melodii amuzante sau un fond melodic care sa transmita ca agentia e orientata spre rezultate. Ce e un studiu de caz fara grafice si cuvinte cheie? Kitul include clasicele grafice de tip bar sau pie, o pleiada de oameni desenati care sa ilustreze reach-ul unei campanii si diferite efecte pentru cuvintele cheie.