Vine e aplicatia din cauza careia Instagram s-a grabit sa le ofere utilizatorilor posibilitatea de a uploada filmulete.
Majoritatea utilizatorilor posteaza pe Vine filmulete cu mancare, schimonoseli, farse sau tehnici de playback. Se fac topuri, se pun pe Youtube si cand ai o zi mai proasta, in care pisica ti-a mancat articolul gata de publicare sau nu mai ai bani sa-ti cumperi o cafea, poti accesa nesfarsita piscina de fail-uri si chestii amuzante.
AMV BBDO a realizat pentru Kids Company, un ONG care se ocupa de copiii neglijati si abuzati, o campanie pe Vine: trei vine-uri prezinta copiii abuzati, iar fiecare filmulet se termina cu un call for donations prin sms:
Filmuletele forteaza un pic realitatea, dar imaginile cred ca incearca sa faca tocmai asta: lansandu-le pe Vine, un site care promoveaza in special video-uri amuzante, se creeaza o discrepanta care poate convinge oamenii sa doneze 5 lire.
Bonus, in cazul in care o donatie este facuta, utilizatorul va primi un filmulet cu acelasi copil, intr-o ipostaza pozitiva.